Shop Mobile More Submit  Join Login
Oldie 1 by jpayne2015 Oldie 1 by jpayne2015
Some of my first Poser experiences a fews years back when a friend purchased Poser and talked me into messing around with it. I'm pretty sure it was back in early 09 even though some of the dates are later. This one I did as a joke to another friend who was planning on opening a Wendy's near by. Although it's not very funny, he got the joke.
Add a Comment:
 
:iconmary-margret:
Mary-Margret Featured By Owner May 3, 2015  Hobbyist Writer
Who doesn't love the Wendy's girl? Love 
Reply
:iconbigskyphotoart259:
BigSkyPhotoArt259 Featured By Owner Feb 1, 2015
LOL LOL LOL ! ! ! ! !
Reply
:iconwendy010:
Wendy010 Featured By Owner Nov 30, 2014
Too cute!

:D
Reply
:iconwarrthogg:
Warrthogg Featured By Owner Jul 6, 2014
Shit, I need glasses
Reply
:iconwarrthogg:
Warrthogg Featured By Owner Jul 6, 2014
Good joke. Maybe a Mc D's or B K sign behind her.......
Reply
:icondecardnalstudios:
DeCardnalstudios Featured By Owner Jul 5, 2014  Student Writer
Now that's..... Wait what? 
Reply
:iconwickedprince:
WickedPrince Featured By Owner Jan 28, 2014
Hot, juicy, mouth-watering... Look a burgher! :D
Reply
:iconartfan198:
artfan198 Featured By Owner Jan 26, 2014

very nice

 

LOL, I just saw that McDonald's bag. LOL 

Reply
:iconilikecommas:
ILikeCommas Featured By Owner Jan 18, 2014  Hobbyist Writer
That... is actually a very tasty looking burger.
:icondroolplz:
Reply
:iconwolfskinjax:
Wolfskinjax Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahaha Funny and clever work ;) Awesome work
Reply
:iconjpayne2015:
jpayne2015 Featured By Owner Aug 25, 2013  Professional General Artist
Thank you :)
Reply
:iconkapplin7:
Kapplin7 Featured By Owner Jul 27, 2013
So, that's what Wendy looks like. Maybe they should put her on the signs.
Reply
:icontygahman:
Tygahman Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist General Artist
Nice 1!
Reply
:iconjpayne2015:
jpayne2015 Featured By Owner Aug 9, 2012  Professional General Artist
Thank you :)
Reply
:icontygahman:
Tygahman Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist General Artist
Welcome:beer:
Reply
:iconlilredwagon:
LilRedWagon Featured By Owner Aug 8, 2012
SMILES .... "Where's the BEEF?" .... GRINS.
Reply
:iconcorephantom:
CorePhantom Featured By Owner Aug 7, 2012
My two favorite things in the same picture, babes 'n burgers :love:

Hmm... might be a good name for a fast-food chain :plotting:

:giggle:
Reply
:iconjpayne2015:
jpayne2015 Featured By Owner Aug 7, 2012  Professional General Artist
Lol! Hmmm... Babes 'n burgers... It does have a ring to it. Maybe I can get my friend to drop that boring Wendy's franchise and open a Babes and burgers instead. Hooters will look like Ihop after the wardrobe is worked out. :)
Reply
:iconcorephantom:
CorePhantom Featured By Owner Aug 7, 2012
Yea and then all the poster adds could be with your babes ;)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 7, 2012
Image Size
308 KB
Resolution
590×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,115 (4 today)
Favourites
155 (who?)
Comments
19
×